Egy poén így kezdésnek :)

2007.11.16. 10:54

Egy néger bölcs írta fehér szomszédjának: Mikor megszületek: fekete vagyok . Mikor felébredek: fekete vagyok . Mikor lesülök a napon: fekete vagyok. Mikor fázom: fekete vagyok. Mikor meghalok: fekete vagyok. DE TE! Mikor megszületsz: rózsaszín vagy. Mikor felébredsz: fehér vagy. Mikor rosszul vagy: zöld vagy. Mikor lesülsz a napon: piros vagy. Mikor fázol : kék vagy. Mikor meghalsz: lila vagy. És még van pofád engem színes bőrűnek nevezni?

A bejegyzés trackback címe:

https://busta.blog.hu/api/trackback/id/tr10230932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása